søndag den 28. oktober 2012

Atomlosseplads.

Jeg har det faktisk træls. Har kvalme. Og ondt i krop.
Og kvalmen bliver forstærket af programmet der kører i tv'et lige nu. "6 på date". En genudsendelse. M. kvinderne fra "For lækker til love".
En af dem har en kjole på, som vi andre vil betegne som en top. Og som på mig ville være en bh.
En anden har taget så meget solarie, at hun er helt orange.
Hun har fandeme samme kulør som den lille rotte hun bærer på armen.




Men apropos ualmindelig grim, så har Gråstænkt brugt min mobil. Mens jeg sov. Og har taget et billede af mig fredag aften, da jeg gik omkuld på sofa. Har simpelthen sløret ansigt. Jeg lignede en gris på en dårlig dag.



Tomt rødvinsglas kan skimtes i højre side. Det var så min fredag aften. Eller afslutningen på den. Om ikke andet, må man da sige, at jeg forstår at slappe af.



Nå...søndag. Der sker ikke så meget. Har holdt marathon m. Anders Lund Madsen, og hans "Dårligt Nyt". Elsker den mand!
Gråstænkts to piger er her. Den ene er på værelset. Den anden er heldigvis lige så doven som resten af hytten. Så slipper man for dårlig samvittighed.

Anders Lund Madsen havde et indslag om en atomlosseplads. Lokationen var helt helt forkert.
For alle ved, at den har til huse hér...i rødhyttehytten. Eller nærmere bestemt: På Uglens værelse.

Nu er det simpelthen slut.  Hun skal til at have proppet lidt rengøringsvanvid under huden, og ind i sjælen.  Var lige inde at vende derinde. Inden hun tog op til sin far, har hun efterladt det hele i undtagelsestilstand.
Så nu offentliggør jeg simpelthen rædselsbillederne. I håbet om at hun bliver så flov, at hun rydder op.