torsdag den 18. oktober 2012

At gå i seng sammen.

Altså for at sove... Hvis den ene i et forhold skal tidligt op, og den anden har ferie, skal man så gå i seng på samme tid?
Eller er det okay at den der har ferie bliver oppe?

Ja, jeg er faktisk i et dilemma. For jeg vil gerne putte m. min Gråstænkt. Men når han så beslutter sig for at sove, så falder han jo lige så hurtigt i søvn, som hvis man slukkede på en kontakt på ham. Og hvad skal jeg så lave?

Jeg er jo faktisk b-menneske. Elsker stilheden om natten. Og det er faktisk også der de gode programmer bliver sendt. Og når nu manden i mit liv ikke vil se gysere, så har jeg jo muligheden der.
Omvendt, så er det jo også vidunderligt at leve i et 180x200 liv. Hvor man bare kan række ud, og mærke at han ligger der. Og det giver også en tryghed at høre hans åndedræt.
(Med undtagelse af når han snorker. Der sidder puden løs i hånden på mig).

Nå...mens jeg beslutter mig, kaster jeg lige en liste ud.
Nogen ville måske kalde det en ønskeseddel. Andre vil måske ligefrem kalde det tiggeri.
Men sådan hænger det ikke sammen. Men det ER jo snart jul. Og det KUNNE jo tænkes, at der sidder en læser derude, som tænker: "Jeg har lyst til at give Rødhætte en julegave. Som tak for at hun får mig til at føle mig pisse klog og normal. Sammenlignet m. hende".

Så her er mine beskedne ønsker:

- En renovering af tandsæt. (Medicin ødelægger tænder)
- Den nye VW boble.
- Øjenvippetransplantation. (Har haft uheld m. vippebukker).
- En personlig træner.
- Botox.
- En crosstrainer.
- En fedmeoperation.
- Penge.
- Saw. 1-7.
- Ansigtsløft.
- Et fast job.

Og nu har jeg tænkt. Gråstænkt vinder.