søndag den 6. september 2015

Grease Frightening - 8


Ved ikke, om jeg havde bildt mig selv ind, at kiloene skred fornærmet fra min krop i samlet trop i protest over menukortet.

Det havde jeg nok. Og jeg har jeg begået fejlen at spise for lidt. Og så strejker forbrændingen.
Men jeg når ikke morgenmaden. Er jo meget mere vigtigt at få make-up på og drikke kaffe.
Middagsmaden når jeg heller ikke. Snupper en skive ost på jobbet og et par bidder frugt, hvis det går vildt for sig.
Og så skulle man tro jeg åb køleskabsdøren med indhold til aften. Men det gør jeg heller ikke. Jeg spiser, men jeg grovæder ikke.

Edderrøvme sørgeligt, at man i en alder af 40 år ikke kan være mere fornuftig.


SKAL (mrm, nødvendigt med versaler) begynde at gøre det ordentligt. Fra i morgen. Bliver jeg jo nødt til. Har lidt for meget hovedpine lidt for tit.


Status på vægten er nu: Minus 5,5 kg. Havde håbet på 15. Mindst! 

Status på målebåndet er: Hofte: Minus 9 cm.  - Talje: Minus 4 cm.


Fortryder jeg ikke målte lårene fra start. Kan selvfølgelig nå det endnu. Hvis jeg afmærker stedet på låret, hvor målebåndet slipper op, så jeg kan starte forfra og lægge til. Vil vædde med, at Cirkus Benneweis'  mangege er mindre i omkreds.


Men hey; who cares? Jeg er jo på vej ned i størrelse. Og selv om jeg var til 18 års fødselsdag i går med tilhørende vin, sodavand, mad og kager, har vægten ikke straffet mig i dag.