søndag den 30. september 2012

SSR aka Aspiranterne.

Nu er der et par grønspætter, som tidl. har gjort mig opmærksom på, at folk i hjemmeværnet faktisk er seje. Og at jeg skulle se det der program på TV2.
Og det gjorde jeg så...

Helt ærligt! Ti dog stille, og kom ud af den illusionsboble.
Ja, der var nogle hardcore aspiranter imellem, men let's face it; hvor stor en procentdel af hjemmeværnet kan lige bestå den prøve?

Nej, det tænkte jeg nok...

Så fordi der findes nogle få hjv'ere der kan, så betyder det altså ikke det store. Det ændrer jo ikke på resten af fjolserne, og deres kunnen.

Den der stresstest de havde gang i. Hvor grøn mand holdt en dukke op, som der skulle tæskes på af aspirant, mens han blev råbt ind i hovedet...
Helt seriøst, jeg havde flået den dukke til side, og pandet idioten en ordentlig en, og brølet et: "Nu holder du kraftedeme kæft!!!"

Og så var der prøven, hvor de skulle gå 20 km, med 20 kg. i den forstørrede Fjäldräv.

Som om det var noget. Jeg slæber rundt på 20 kg. ekstra 24/7...