tirsdag den 11. september 2012

Spørgeskema til casting.

Det der spørgeskema som man skal udfylde inden casting til Trinny og Susannah, afgjorde det hele.
Vil simpelthen ikke udstille Rødhætteliv, private detaljer og filmes m. Titanic-underlægningsmusik.
Men her på bloggen, svarer jeg gerne på spørgsmålene:


Personlig status:
Samlevende m. Gråstænkt.

Højde:
169 ½

Vægt:
Hold kæft!

Tøjstr.
Unavngiven.

Bh-størrelse:
85E.

Skostørrelse:
40.

Uddannelse:
Kirurg.

Stilling:
Foroverbøjet.
.
Hvor plejer du at købe tøj?
Benneweis, og hvor der er tilbud.

Hvad er andre menneskers førstehåndsindtryk af dig?
Har ingen anelse? At jeg er småskør? Sær?

Er du god til at tale om følelser m. andre?
Ja, for pokker.

Hvad er du mest tilfreds med dit udseende?
Mit hår.

Hvad kan du ikke lide ved dit udseende?
Alt fra hagen og ned.

Har du problemer m at tale om dit udseende, og hvorfor?
Narrhh...kommer an på m. hvem.

Hvornår synes du selv du er pænest?
Når jeg er fuld.

Får du komplimenter fra andre?
Ja, når folk er fulde.

I hvilke situationer er du utilfreds m dit udseende?
Når jeg kigger mig i spejlet.

Hvad vil du gerne blive bedre til?
At undgå spejle.

Tænker du meget over hvad dine omgivelser synes om dig?
Alt for meget. Desværre.

Kan du tage imod kritik?
Hvis det er konstruktivt. Ellers ikke.

Har du nogle dårlige vaner?
Really? Ahahaha, jeg er én stor dårlig vane.

Hvad er det mest mærkelige ved dig?
Min tarmaktivitet.

Hvad er det mest pinlige du har gjort?
Hvor mange sider må jeg skrive? Og laver I en føljeton om mig? I 254 afsnit?

Er der noget du ikke vil tale om på tv?
Ja.

Hvad laver du i din fritid?
Parkour.