mandag den 10. september 2012

Stephanie Cougar/Singleliv. - Grimme kost!

"Aiii, men jeg tror de fleste synes jeg er en lille lækkermås".

NEJ!

Du er grim. Du ligner en selvdød hest. Og du er fandeme ikke kun 45 år! No way! Det eneste der kun er 45 år på dig, er de døde totter du har på hovedet.
Dine øjne ligner noget der er blevet trykket lidt for langt ind i kraniet. Din mund kunne sluge Amin Jensen. Og i bund og grund ligner du bare en shemale. M. Cirkus Dannebrog øjenbryn.

Lækkermås? Nej. Røvgrim.




Og så er der Sidney Lee. Som simpelthen MÅ være en joke. Så utrolig grim og dum kan man simpelthen ikke være.
Skovlen har fået kunstigt hår. Det ligner allermest at han har skamklippet sådan et sminkehoved, som alle små piger med respekt for sig selv, har. Og så har han monteret det m. kontaktlim på issen.

Jamen,  jeg mangler ord.




8 kommentarer:

  1. Skræmmende... Og jeg som ellers elsker gysere. Det program tør jeg seriøst ikke at se!

    SvarSlet
  2. Her er en besked til alle jer, der har så ondt i røven af andre folk, så det gør helt ondt...
    Hva' er det lige, man har imod Stephanie, når hun gør entré på skærmen, og gi'r den gas på en måde, som mange af jer andre kun drømmer om, og fordi at man ikke har format nok til at gøre det sammme, så håner man istedet for, og dermed gør sig selv ynkelig og latterligt til grin...???
    Og hva' er det lige, man har imod Sidney Lee, når han i dén grad går ud og scorer på livet løs, og gi'r den gas rundt omkring i landet. Er det fordi man som mand er jalous på ham, eller er det fordi man som kvinde er jalous på alle dem der bli'r scoret af ham...???
    Tag jer sammen for fanden, og få jer et liv, istedet for at håne andre folk for déres liv...!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jan Lynge: Klap i. Tak.

      1) Jeg kender fandeme ingen der drømmer om at "give den gas", som hesten Stephanie.
      "Format til at gøre det samme"? Narrhh, nok nærmere at man har fornuft nok til ikke at gøre det.
      Men lad mig gætte:
      a) Du har dusket hende
      eller
      2) Du vil gerne duske hende.

      Den eneste der gør sig selv ynkelig og latterlig, er Stephanie. (Og en lille smule dig)

      2) Jeg tvivler fandeme på at der findes nogle mænd (bortset fra dig), som er jaloux (ja, sådan staves det) på Sidney Lee.
      Og skulle man som kvinde føle sig jaloux? Nej tak, jeg tænder ikke på tanken om at blive scoret af en tegneseriefigur.
      Men...er det da dig, Sidney?

      3) Når man vælger at stille op til landsdækkende reality-tv, så vælger man også kritik.


      Nemlig.

      Slet
    2. Sådan Rødhætte, så er vi igang...
      For det første har jeg ikke dusket Stephanie, og jeg er ikke Sidney Lee...
      Når det så er sagt, så synes jeg, at du starter vores dialog på en uheldig måde, for hvorfor ska' jeg klappe i, for du skriver jo selv, at hvis man stiller op til noget, må man modtage kritik. Det samme gælder vel, når man skriver, hva' man mener, eller hva'...???, og når vi nu er ve' kritik, så kritiserer du jo ikke bare andre folk, du sviner dem jo direkete til, og i min verden er der stor foreskel på dé to ting, eller ska' jeg nu bare klappe i igen...???
      Hejsa smukke... ;o)

      Slet
    3. Touché! ;o)

      Nej, du kommenterer bare løs. Modsat reality"stjernerne", så bestemmer jeg helt selv hvad jeg udgiver af kommentarer herinde. (Fed fornemmelse, faktisk).

      Sviner vs. kritik. Potato ~Potaaaato.
      Men ja, jeg kommer m. min ærlige mening. Om alt. Både det positive og negative. Det er det folk vil læse om. De gider ikke flere "se mine muffins"-blogs.
      Politisk korrekthed har aldrig været min stærke side. Heldigvis. Og selvfølgelig synes nogen at jeg burde sendes ud på den gård, hvor dyr kommer hen når de bliver gamle. Og ved du hvad, bassemand? Det er faktisk helt i orden.

      Men jeg står ved hvad jeg skriver ;) Stephanie udstiller sig så ekstremt uheldigt, at hun må forvente respons.
      Og når Sidney Lee skamklipper en dukkes isse, og limer totterne fast på sit hoved, så beder han selv om det.

      Slet
    4. Jep Touché... ;o)

      Jeg er helt klar over, at du bestemmer selv, hva' du vil mene og skrive, og dét har jeg det såment okey me', men kritik behøver ikke at være méget nedsættende, så dét vil jeg tro, du ka' gøre bedre..

      Politisk og pedagogisk korekthed ka' jeg også brække mig over, for hvem bestemmer, hva' der er korekt, og der er mange måder at udtrykke sig på, og du har så valgt din, potato muffins or not,og ve' du hva' smukke, det må du så gøre...

      Du har klart din ret til at synes, at Stephanie og Sidney udstiller sig uheldigt, og det er du garanteret ikke den eneste, der synes, og faktisk synes jeg, du har en okey form for humor, når du skriver skamklipper en dukke osv., men jeg mener stadig, at du ikke behøver at nedgøre dem me' så personlige andgreb, som du gør...

      Slet
    5. Jeg respekterer din mening. Men min skrivestil bliver ikke anderledes.
      Tro mig, jeg er en af de blideste kritikere der findes. Og der er en forskel på at kritisere online, og på at gå direkte hen til folk og nedgøre dem.
      (Det sidste kunne jeg aldrig finde på. Thi jeg trods alt har lidt opdragelse m. i rygsækken. Desuden tør jeg ikke. Thi; lidt kujon er man altid.)

      Men for din skyld, vil jeg dedikere min næste kendis-sviner til dig. M. et modereret sprog. Så må du give en respons på hvad der er bedst ;)
      Jeg regner m. at det enten bliver Lars Lilholt, Smokie, Medina (pru-hest) eller Linie 3.
      Stay tuned.

      Slet
    6. Tak, og det er langt hen af vejen gensidigt, for jeg ser også humor og fabelagtige udtryk i din stil, men hvis man ka' kritisere online, uanset hvordan man gør, vil jeg mene, at man også bør turde stå ansigt til ansigt me' personen, man nedgører, for ellers står man jo ikke inde for sine handlinger, eller hva'..?

      Jamen jeg er da spændt på, hva' din næste kendis-sviner bli'r, når du nu dedikerer den til mig, og nu er jeg jo nød til at følge me' på din blog, så det her er jo ikke det sidste, vi ser til hinanden...

      Lars Lilholt og Medina er jeg sgu heller ikke helt vild me'...

      Stay tuned selv... ;o)

      Slet