torsdag den 30. august 2012

Noget om toiletbesøg, chokolade og kartoffelskræller.

For helvede. Lortedag. For at sige det mildt.
Vågnede op til sløj og trist datter, som ikke havde det godt. Vurderede at jeg måtte blive hjemme hos hende, og få ringet til lægen.
Right! Som om man kan komme igennem i telefontiden om morgenen. Hvorfor ringer der så mange mennesker der? Har de ikke noget bedre at give sig til?

(Host)

Nå, men eftersom vi var dømt til at blive inde, bestemte jeg mig for at præsentere datter for noget filmhistorie. Så vi så Borte med Blæsten.
Havde fandeme da glemt alt om hvor lang tid den varer. Datter nåede også at falde i søvn omkring halvvejs, og så lå jeg der. M. ondt i maven, og så filmen færdig. Og bandede over hvor led Scarlett er. Og at R. Butler er for god til hende. Og at Prissy skulle have amputeret stemmebåndet. Eller bare i det mindste have foret munden m. vat. (Kunne de jo passende plukke og hente på Tara).

Mavepinen blev værre, så jeg slubrede lidt Treo i mig. Hvilket egentlig ikke hjalp en dyt. Så sådan her har en stor del af min eftermiddag set ud:


Men så er det jo godt, at man har noget at læse i.



Og eftersom det blev nogle langvarige seancer derude, måtte jeg ty til denne:



Imens kunne jeg høre kartoffelskrælleren arbejde ude i køkkenet. Havde jo ikke regnet m. at jeg skulle blive derude så længe, så jeg havde jo bare tændt den.
Da jeg kom tilbage til køkkenet, var maskinen ret varm. Og skummende indvendig.



Og skal vi ikke bare blive enige om at kartofler VAR så rigeligt skrællet?



Behøvede ikke engang at skære dem over i halve.


Nå, men nu er maden sat over. Gråstænkt er snart hjemme. Og jeg sidder her og trykluftsrenser sofahynden.
Øjeblik, skal lige google...



"Hvis man spiser virkelig mange stykker kan man få ondt i maven og luft i maven pga. den type kunstige sødemidler, som bruges i tyggegummi".


Okay, det forklarer så en del. Har vel rundt regnet gnasket 21 stykker tyggegummi dag.
Stakkels Gråstænkt. Her sidder han, as we speak, intetanende i sin bil på vej hjem. Glæder sig til at se sin Rødhætte. Glæder sig til at putte m. hende under dynen senere. Og så viser det sig at han skal dele soveværelse m. orkanen Katrina.
Fandeme synd for ham.


Nå, jeg må videre. Passer kat for yndlingschef, så skal lige hen og nusse den lille tykke. Vi ses. Imens kan I jo se dette billede, som jeg tog i den lokale biks.
Hvad helvede er det for en pris for en Mini-Muh? 15 gram vekao til den pris? Fandeme til grin.