fredag den 6. juli 2012

Moskeer vs. kirker.

Okay, man ser meget på Facebook.

I dag så jeg dette opslag ad omveje. Jesus fucking christ....Det ER fandeme da sølle og ynkeligt at skrive sådan en hidsig svada om at man skal være så og så dansk, når man ikke engang selv kan skrive korrekt dansk.
Emil...jeg aner ikke hvem du er, men du er fandeme en nar. Og en primitiv en af slagsen.

Se hvad han skrev.

Der her er Danmark, og det forbliver Danmark. Hvis i vil have moskeer, så smut længere er den ikke. Moskeer har ikke noget at gøre i Dk. I kan starte i kirken i stedet for? Det er et kristen land. Det må i sQ finde jer i. I har fået lov at komme ind over den danske grænse. Men i skal sQ ikke ændre Danmark med jeres muslimske tro, det er fair nok at i har jeres tro, men hold den hjemme. Nu har i fået en, og HÅBER virkelig at den er den sidste. Man får af vide at vi har ondt i røven og ikke har noget liv? wow! Vi gør det for at bevare den danske kultur, hvis ikke i kan se det ja så synes jeg virkelig i skulle smutte ud af DK!.! DANSK 4 EVER .

Nu tjekkede jeg lige hans Facebookprofil, som er helt åben. Så selv om man ikke er venner med ham, kan man stadig snage.
Emil er en lille Nik og Jay dreng, med lidt for metroseksuelle tendenser.

Nu lytter du fandeme efter, møgunge:

- Når du omtaler mennesker i flertal, så skal du skrive et stort "I".
Eks. Jeg håber I har det godt. IKKE: Jeg håber i har det godt.
- Det staves sgu. IKKE sQ. (Og hvorfor fanden har du brugt stort Q?)
- Det staves: At vide. Ikke Af vide.
- Der skal ikke et punktum før et udråbstegn. Og heller ikke mellem udråbstegn.
- Og så skal du nok lige få styr på de kommaer.


Ej men for fanden. Man græmmes over sådanne socialt retarderede mennesker.
Og nu fandt jeg lige ud af at jeg kunne kommentere på det. (Ond latter).

"Emil. Lille dreng. Måske du skulle lære at skrive korrekt rent grammatisk, før du går i selvsving over danskhed. Der er muslimer i denne tråd, som er bedre til grammatikken end dig.
Så slap du nu bare helt af. Drik en Smirnoff Ice, eller hvad I popdrenge går og hælder i gabet. Dette opslag du har lavet, er simpelthen for grinagtigt."



Nu varer det nok ikke længe før jeg bliver slagtet at de tosser. Det kunne man jo håbe på. Der er mange der har kommenteret på opslaget. Den ene dummere end den anden. Den der argumenterer mest sagligt, er faktisk muslim.
Et lille udpluk:



Hvordan kan der være placeret så meget dumhed på et sted? De er jo næsten værre end "Nationen!" på Ekstra Bladet.

Jeg gider heller ikke have en moske som nabo. Men det har intet med selve religionen at gøre. Jeg gider bare ikke høre deres pisseirriterende bønneindkaldelser. Det lyder jo fandeme som om de er i gang med at kastrere en hankat uden bedøvelse.
Så jeg skal ikke kunne sige mig fri for at luske derover i nattens mulm og mørke, og klippe et par ledninger over til højtaleren, hvos der bliver bygget sådan en i mit nabolag engang.