onsdag den 18. juli 2012

Tyskere...igen igen.

Altså...bare lige et hurtigt og forholdsvis kort brokindlæg.

Tysk er i forvejen et ufattelig grimt sprog. Brutalt og alt alt for rustikt. Og som om det ikke er slemt nok, så bliver det jo om muligt endnu værre, når en flok mænd med virkelig dårlig tøjsmag, giver sig til at skrige og brøle med masse tyske ord akkompagneret af virkelig grimt musik, så er grimheden komplet.

Ja, jeg mener Rammstein. Fatter ikke hypen. Er jo noget virkelig lort.


Og apropos tyskere og lort. Drømte i nat at jeg skulle på offentligt toilet, og et af toiletterne var...gået over sine bredder. Der stod simpelthen en lavine af menneskelig afførring op som lava.
Ja, jeg drømmer fandeme sært. Har jeg altid gjort.
Drømte også at yndlingschef og jeg stod i kantinen og tog mad, da vi hørte, at tyskerchef var faldet og sad i klemme på en trappeopsats. Og så var vi færdige af grin.

Det lyder så til gengæld mere autentisk.