fredag den 20. juli 2012

Dagens nyheder.

Mascha Vang siger til Ekstra Bladet ved premieren på Batman, at hun ikke håber at hendes barn i maven, ligner en flagermus.
Var jeg Mascha, ville jeg nok være mere nervøs for, om barnet kom til at ligne en hest.




____________________

Ekstra Bladet afholder "Årets Sommermand" konkurrence.
Der er et par charmerende fyre imellem. Fyre, ikke mænd. Så er der nogen, som hverken er det ene eller det andet. Og så er der ham her. Som ligner He-Man. Og som ikke har forstået, det er virkelig grimt med de opknappede shorts. Og poppede navle. Og alt alt alt for trænet krop. Det er fandeme ikke pænt der der. Han ligner jo en der lider af svær eksem under armene. Ej! Arnold Schwarzenegger-looket fungerer bare ikke længere. Han ligner jo noget, hvor man med et snuptag, kan pille arme, ben og hoved af.



____________________


Midtjyllands Avis har en historie, om en sag med en pædagog, som er under anklage for at have misbrugt to mindreårige. Trist sag.
Derfor burde en vis ansat på avisen fandeme også have en rusketur for at sætte flg. billede sammen med overskriften. Fandeme da for upassende.



_____________________

Kongefamilien er blevet fotograferet ved Gråsten Slot. Alle. Pånær prinsesse Josephine.
Hvorfor? Altså, de skriver at hun havde lidt småfeber, men er det ikke påfaldende at der næsten aldrig bliver taget billeder af hende? Og da slet ikke tæt på.
Jeg siger det bare... Måske ER der noget om det, når man googler hende, og der som noget af det første, kommer noget frem med Downs.
Gad vide hvad der ville ske? Altså, det er jo ingen katastrofe. Men noget af en nyhed i kongehuset, må man sige. Hvis det var...




_____________________

B.T fortæller historien, om den arme unge fyr, som cyklede på en perron, og derfor blev skubbet ned på skinnerne af psykopat DSB-ansat.
Hvad helvede er det for noget? Nej, man må ikke cykle der. Men hvad fanden sker der for at skubbe en person ned på skinnerne. Hvor der ovenikøbet kommer et tog længere henne?
Det bekræfter fandeme bare min fordom om magtliderlige fjolser hos DSB.
En jeg engang kendte, som var lokofører hos DSB, var også noget så magtliderlig. Han råbte af kunderne. Kørte fra dem på perronen. Og når jeg sagde: "Ej, du skal da behandle dem ordentligt", fik jeg blot at vide: "De kan da bare klage over mig. Hvem tror du de tror mest på? Mig eller en passager?"
 Skulle fandeme ikke undre mig, hvis det var ham der var skinneskubberen.