onsdag den 20. juni 2012

Mens vi venter på posten...

Så sidder jeg her igen. Og venter på pakkeposten, som så sikkert først kommer i morgen. Fandeme da utroligt at det amatørfirma ikke sender en track and trace med.

Datter sover. Er nede med ondt i halsen. Gråstænkt arbejder. Og jeg keder mig sgu lidt.
Ved godt at jeg altid kan gå i gang med at gøre rent, men er jo sygemeldt pga. Segwayskade, så mon ikke det er okay at jeg først gør rent i morgen?
Mangler sådan set kaffe. Og cigaretter. Og hovedpinepiller. Med andre ord: Feltrationen er tom.

Så et program i går på dramakanalen TLC. Om en kvinde og hendes skægvækst. Okay indrømmet, der var tale om en kraftig vækst. Total "Den skaldede kok-look." Men skraberen er jo opfundet.
Sad lidt og skulede mod Gråstænkt. Og afventede en kommentar. For sagen er; Rødhætte har også et par stubbe hist og pist. Dog ikke i en kaliber at man som sådan kan se det. (Nu fjerner jeg det så også). Men alligevel. Det er jo ikke noget man går og praler med ude i byen.
Gråstænkt kunne umiddelbart intet problem se med kvindens massive skægvækst. "Bare hun barberer det af".
Elsker sgu den mand. Og kom jo selvfølgelig til at blabre ukontrolleret ud med, at "Nogle gange fjernede jeg også mit. Altså...ret tit. Okay...altid."
Han tog det sgu fint. Havde vist slet ikke opdaget, at jeg nogle gange pelsede mig selv. Dog holder jeg mig nok i enerum med skraber og pincet. Det er nok at jeg prutter værre end 18 granvoksne mænd. Og at jeg kan bøvse med en vindhastighed på 8 m/sek. Der er ikke brug for flere synlige maskine træk.




Og efter 2 raseriudbrud, tre hidsige genstart af router og en enkelt genstart af computer, kunne jeg få lov at poste billedet og komme videre med mit indlæg.
Gud hvor jeg hader mit net nogle gange.