fredag den 29. juni 2012

Fredagsgrublerier.

Fik sat turbo på i aftes, og gjort rent og startet på projekt 32 kg. vasketøj. Og lokkede Gråstænkt til at støvsuge. Se selv, hvilken fart han skyder.


Så nu skal jeg lige have hældt en balje kaffe ned. Startede dagen tidligt i silende regn og lækker torden med at køre to x teenagere i skole. Sidste skoledag er lig med usund madpakke. Så vi aflagde Spar et visit, hvor der blev købt politisk ukorrekt ind.
Og så var jeg i Føtex. Lige da de åbnede. Så er man fandeme ved at være voksen, når man holder ude på parkeringspladserne fem i åbningstid. Andre mennesker vælter hegn ved Roskilde. Jeg crasher Føtex.
Med et par ferske kyllinger (som på mange måder godt kunne minde om mine balder), og andre nødvendigheder til feltrationen, var jeg videre.
Næste projekt bliver barbering af ben. Kan næsten lave sideskildning. Så overvejer at tage det værste med hårtrimmeren. Tror ikke engang en Super Maxx Razor Lightning Thunder Laser AB-Sving Skraber fra TV-Shop kan pløje sig igennem den pels jeg har anlagt.