tirsdag den 1. maj 2012

Og vi siger tak til Tante Lilla...



Tog mig som bekendt en fridag i dag. Fik lavet bordplan med børnenes far. Og fuck, nu glemte jeg at købe bordkort. Nå det må jeg huske senere i dag.
Er begyndt at få stress. Sov i øvrigt dårligt i nat, pga. ondt i maven. Mistænker Ibuprofen 600 mg. for at have en finger med i spillet.
Har været ude for at købe sko til weekenden. Kunne ikke vælge, så valgte to par. Det ene er bare klassisk sort stilet, den anden har noget kilekorkhæl. Meget 70's. I like it.
Fik også købt nye øjenskygger, læbestift, leggings, strømpebukser, øreringe, kæde og kjole. Og hårfarve til Raccoon.
Nu puster jeg ud. Med Coca Cola. (Indsæt gyserfilmslydeffekt her). Det må man godt drikke når man har ondt i maven.
Og så tager jeg runde II i morgen med Gates.

Åh, hvor jeg glæder mig til weekenden. Fatter simpelthen ikke at min dreng er så stor. Det føles jo som i går, at jeg stod som konfirmand med fiks damefrisure, hvide briller i str. 32" og moderigtig konfirmations nederdel og top i 100 pct. bomuld. Og så selvfølgelig hvide nylonstrømper, som fik mine ben til at ligne noget der havde været poppet op i Rigmor Zobels næsebor.
Jeg ønskede mig i øvrigt et steroanlæg i gave. Med pladespiller. IKKE compact disc afspiller, for (og jeg citerer Rødhætte 13 år): Det er bare en dille.