tirsdag den 6. august 2013

Ich habe Schmerzen

Ja, det har jeg faktisk. Mine fødder gør så ondt, at de næsten er følelsesløse. Hvis man ser bort fra dunkende smerter dernede.
Kunne måske også have været lidt klog, og ladet være m. at arbejde i små ballerinaer i går. Men har da trods alt haft (grimme) fornuftige sko på i dag, og det ser ikke godt ud. Skulle jeg hilse at sige. Ligner en der har skidt i bukserne, når jeg går.
Gider ikke tjekke Netdoktor. Ved ligesom hvad der står.

Nå, men...har lavet og leveret mad til min søde veninde i dag, som skal holde familietamtam pga. sønnes fødselsdag.  Hendes kæreste var lige fordi mig, for at hente gaver til drengen.
Mrmm...

Manden er englænder. Så man blev jo ligesom nødt til at tale m. ham, så han ikke skulle tro, at jeg var komplet retarderet.
Men for fanden...er længe siden jeg har ført en samtale på engelsk. Forstår alt. Og kan også sagtens tale det flydende. Men når jeg så står overfor en amerikaner eller englænder, så lyder jeg jo som om jeg har et par mentale kortslutninger.
"Wælll jæs...wælcåme. I hope you had a najs flajt. Biikårrrssss...ja...jeg....ehhh..."

Manden må tro jeg er idiot.


Nå...vi må til det:

Dagens smertestillende:
Treo og Ipreen i en skøn duet.

Dagens optur:
- Rødvinsaftale m. gammel ven. Glæder mig til at se ham igen. Og grine. Og snakke.
- To af mine pakker er kommet m. posten. (Sååååå fine kjoler)
- Mine børn. Seriøst...jeg har verdens bedste. Uglen er nærmest flyttet ind i stuen. (Tror da fanden...hendes værelse er blevet vendt m. vrangen ud). Har sagt til hende, at tv-stue IKKE skal ligne hendes værelse. Men hun nyder at være oppe på etagen sammen m. os andre.
Og teenagedreng...jamen...han er så kær! Vasker op hver aften, og gør køkkenet rent.
Og når jeg kommer hjem fra arbejde, så kommer de mig begge i møde i entréen. Og snakker. Og snakker. Og snakker.
Det er virkelig kærlighed. <3

Dagens "jeg-véd-jeg-kan":
- Projekt kur. Tabte jo nogle kilo, da G. og jeg gik fra hinanden. Og man skulle jo være idiot, hvis man ikke fulgte op på det, og kom af m. de sidste.  Så det gør jeg. Nægter at blive en af de der kvinder, som tager 23 kg. på efter et brud.

Dagens tanke:
- Har virkelig lyst til at blive blond. Men ved ikke, om jeg tør...? Om hår falder af? Eller om det bare får samme farve, som pelsen omkring isbjørnes anus?

Dagens det-er-da-utroligt: 
- Hvor mange mænd, der vil betale for sex inde på Gul & Gratis.

1: Jeg holder meget af at give en kvinde, en skøn gang sensitiv blid oliemassage !
Jeg betaler gerne for fornøjelsen, som gerne skulle foregå hos dig ! ( og ellers må vi finde ud af noget andet ) smiler !
Om massagen skal udvikle sig yderligere, er helt op til dig !
(Jeg har da et par myoser...)

2: Blowjops=2000 kr, Søger en pige som kunne tænke sig og "tjene" lidt lomme penge.......Er en mand på 42 år ser godt ud....bor i odense nær bilka.......blow ... måske mer men det bestemmer du så stiger prisen jo smiler.......så skriv......havde forstillet mig at når jeg har lyst så skriver jeg og du kommer ud og ....... du for "lomme penge" og køre igen ....SMILER....eller hvis der er to veninder der har lyst...
(Holy crap...2000,-? Så er man fandeme desperat.)

Dagens sig-det-m,-et-billede:















Dagens Hurra-hurra!
- I dag er det et år siden, at jeg havde første dag på mit arbejde. Det år er dælme gået hurtigt. Og hvor er der sket meget. Og hvor har den arbejdsplads dog givet mig meget på det personlige område.
Men hvis I kommer til Silkeborg, så kig ind. Vi har altid lækker kaffe klar, smilende service, gode sandwich, specialiteter osv osv osv.

Så..,.kig ind til Sidebenet :)