mandag den 14. maj 2012

Ode til Bitterfissen.

Bitterfissen stopper. Jeg havde godt nok en lumsk fornemmelse af det, da der blev længere mellem hendes indlæg. Og man må da også sige, at hun har gjort det godt. Massiv medieomtale og en bog på markedet.
Respekt til hende. Og godt det ikke er mig.
Jeg har det mere end glimrende med at være en anonym blogger. Har slet ikke nosser nok til at de smudsige aviser skulle rode i mit liv. Uff!
Men Bethany havde nosser. Hun var ikke politisk korrekt. Og sådan noget elsker jeg. Og hun var genial til at sætte ord på de ting jeg hader, men som jeg slet slet ikke tør ytre mig om i så grove vendinger.
Afskyen for Medina, Zangenberg og Mascha Vang, blandt andet. Og især Medina. Det var på tide, at nogen ruskede op i Danmark. Landet var jo gået i selvsving over den syngende stripper, og havde næsten udråbt hende til at være det danske svar på Lady Gaga.

Man kan vist roligt sige, at Bitterfissen taler til den grimme side af min personlighed. Og det var the language of love.
Så tak til Bitterfissen for mange sjove spydige sarkastiske sandheder. Nu håber jeg, at hendes dukkefører overtager underholdningen. Ellers bliver der for stille på internettet.