lørdag den 28. april 2012

Rødhættes kostpyramide.

På øverste etage; Mad man bør spise mindst af:
Spelt, klid, kål, tang, kunstigt sødemiddel, brune ris, skyr, alkoholfri rødvin, Cheasy gummiost og fedtfri mayo. (Undskyld mig, men er producenten dum? Fedtfri mayo er akkurat lige så umuligt, som en fladbrystet Linse Kessler og som hvide tænder på Dronning Margrethe. Ja, det var et sidespor, men samtidig en af mine kæpheste).

I stueetagen; Mad man bør spise en del af:
Rugbrød, frugt, salat, feta, rødt oksekød, lammekød, kød kød kød, fuglekvidder, røget laks, Havrefras, Guldkorn, creme fraiche, Snøfler, blødkogte æg.

I kælderen; Mad man bør spise hver dag. Fast:
Whopper cheese, ristet franskbrød med smør og brun farin, brunsviger, After Eight, Avocado, Chili Cheese Tops, ægte Bearnaise, fuldfed Tzatziki, indbagte løgringe, rødvin, Irish Coffee, cigaretter (jo, de må godt være her), samtlige produkter fra Malaco, citronfromage, julemad og lasagne.



Læs mig:
Jeg lever som bekendt af øverste etage. (Med undtagelse af fredag; der drøner jeg i kælderen). Og jeg lover, at den dag hvor jeg rammer min ønskevægt, der fejrer jeg det med rødvin og ost ad libitum.
Man skal kunne mærke at man lever.