tirsdag den 3. april 2012

Hyldest til Jimi og René.

Nå. Slæbte mig så ud af sengen kl. alt for tidligt i morges og da jeg trådte ind i stuen lidt over seks, sad min dejlige datter i sofaen. I vågen tilstand. Hvilket er DYBT unaturligt og underligt på en skoleferiedag. Hun er ugle af natur og står derfor normalt tidligst op til middag på en fridag.
Så allerede der anede det mig, at der var ugler (tøhø) i mosen. Und ganske rigtigt. Virus nummer to er ankommet i Casa Rex Del Dukkehjem.  Ubudne gæster. Pffft!
Så efter at forsikeret mig om at hun ikke var virkelig dårlig, fik jeg travlt med at komme afsted på job i lille grønne Bjarne. Meep meep. Så du røgen? (Og den krøllede asfalt).
Blev lukket ind af rengøringsdame, og hende og jeg fik en lille hyggesnak over æltningen af morgenbollerne.  Sådan en: "Mellem os sagt og under fire øjne" snak.
Måtte op af formiddagen konstatere, at der a) ikke var noget at lave og b) at jeg nok ikke lige havde et fuldt genopbygget immunforsvar og helbred. Så jeg tog hjem. Og lod de andre om at tage på besøg på Aqua og klappe geder, rødspætter og torsk.

Status for hjemmesituation:

1 stk. søn: Frisk!
1 stk. datter: Semi-frisk.
1 stk. Gråstænkt: Ikke frisk.
1. stk. rødhætte: Tapper.

Så for at sætte et festlig punktum for en grå og virusbefængt tirsdag, har jeg bestemt mig for at hylde Danmarks første Boyband "Jimi og Rene" og servere stegt flæsk og persillesows til familien i aften.  Dog UDEN soundtrack. Men det skal I ikke snydes for :)

http://www.youtube.com/watch?v=qWWGv6u5Sr8