onsdag den 18. april 2012

Brækvik.

Hvor er han et gennemført ækelt og råddent menneske. Jeg er dybt chokeret over at den lille grimme krop kan indeholde så meget ondskab.
Egentlig burde jeg slet ikke bruge tid på at skrive om ham. For han fortjener ingen opmærksomhed. Overhovedet. Nada.
Men nu hvor en af dommerne er blevet erklæret inhabil for at skrive noget han ikke måtte skrive, så skriver jeg det gerne:

Brækvik er for ussel og sølle til denne verden. Jeg er ellers normalt imod dødsstraf, men her er der tale om en "mand", som på den mest grusomme måde har dræbt over 70 mennesker. Og her er der tale om en mand, som udtaler, at han gerne gjorde det igen.
Undskyld mig, men den mand burde ikke være på denne jord. Det er så rendyrket sygt ondskab, at jeg får kvalme.
Og hvorfor fik han lov til at blabre løs i så lang tid i retten? Det lille kryb får med garanti rejsning af at høre sin egen stemme.

Mellem os: Han ligner en retarderet orne.

Breivik burde sendes ud på den "gård", som alle gamle kæledyr bliver sendt ud på, når de ikke kan være i hjemmet længere. End of discussion.