søndag den 9. september 2012

Good Moooorning Vietn....Denmark!

Ja, godmorgen. Kl. 07:05 en søndag morgen.

Trods det at mine øjenlåg i aftes var tungere end bagsmækken på en gammel Volvo, har jeg ikke sovet særlig meget i nat. Er spændt, og en anelse nervøs for i dag.  Det er alligevel mange munde jeg skal lave føde til. Spisbar føde.
Må slå autopiloten til, og satse på at jeg kan køre på rutine og talent.

Har lige været ude at ryge (Ja, sådan er det bare. Jeg er stresset, og intet supermenneske). Og skal derud igen om lidt, og kigge på bladene på træerne. Har I set, at de er begyndt at blive gule?
Jeg elsker fandeme det der efterår.  Det matcher mit hår og temperament så fint.

Status over hytten pt.

Teenagesøn og teenageven: Sover.
Teenagedatter: Sover.
Gråstænkt: Sover.
Lillepigen: Sover.
Rødhætte: Har brune rander om munden efter at have ædt Nescafe fra glasset.

Skal ud at spartle ansigt om lidt. Det er sindssygt så morgengrim jeg er. Ligner virkelig en gris. En rigtig træt gris, som ikke aner hvad fanden der foregår omkring den og svinestalden. Grynter bare lidt m. jævne mellemrum, vralter lidt i ring, bredsporet pga. kæmpe røv. Og misser med øjnene og de gennemsigtige øjenvipper.
Gid man da bare i det mindste var velsignet m. mørke lange øjenvipper. I stedet for de ynkelige lyse 1 cm. pikkejaverter, som stikker ud fra øjenlåg.

Nå, må nok hellere. Skal køre om en halv time.

Hav en dejlig søndag. Oink Oink.