onsdag den 18. april 2012

ZzzzzzzzzZzzzz...

Som jeg tidligere har skrevet, så ville jeg føre min kost ind til offentlig skue. Men arghh, det bliver da bare en tand for kedeligt. Jeg gider ikke engang selv at læse det. Så kan jeg lige så godt tage skridtet fuldt ud og begynde at skrive indlæg om klokkestrenge.
Så det bliver bare korte og præcise facts: Jeg bruger den gamle karakterskala. (For den kan jeg bedst lide). Og så bliver det plottet ind nederst i mine indlæg.
Jeg opsummerer lige for de sidste dage:
Søndag: 03
Mandag: 13.
Tirsdag: 13

Jeg har smidt 27 cm. i taljen og 23 cm. om hofterne. Og omkring 21 kg. (Mit rygestop kostede fandeme et par kg. Men okay, indrømmet, jeg trøsteåd også lige nogle dage.)
Fuck det ser vildt ud på skrift. Ej men for helvede...så tror da pokker at jeg næsten stoppede for blodomløbet, når jeg før vægttabet trak stømpebukser på.

Den første bunke tøj er allerede smidt til side. Jeg træder simpelthen i mine maxikjoler. (Ordet maxikjole har fået ny betydning).

Jeg glæder mig til de sidste kg. er røget. Øj, hvor bliver det dejligt.