onsdag den 8. marts 2017

Og så er det forresten muligvis snart slut med at handle i hjemmebukserne

Altså forstå mig ret. Godt nok er mine bukser store, men der er ingen varehylder i dem. Men (måske) slut med at gå i Meny i mine hjemmebukser. Og uden makeup.

Jeg synes ellers selv jeg bare var tilpas afslappet. Men ung ansat var af en anden mening. "Godmorgen" - sagde han og smilede, da jeg kl. 13:38 daffede forbi ham i mine hjemmepludderbukser og ansigt au natural. (Og okay...bare fødder i ballerinasko. I regnvejr).

Huh? Jeg har sgu da været oppe siden kl. 7.


Men sådan er det. Jeg skal forberede mig på en del personlige kommentarer/hentydninger, når jeg en sjælden gang bevæger mig ud af huset uden makeup.

"Er du syg?" - "Har du grædt?" - "Er du okay?" - "Er du træt?"



NEJ! Det er bare sådan jeg ser ud uden makeup. En feberramt depressiv trist og træt kvinde. Og det er jo lige det man går og drømmer om.