fredag den 13. februar 2015

Bambino Pizza Silkeborg: BURN IN HELL

Godt så...!

Jeg er så pisrasende, at jeg har lyst til at indbage den lille lort fra Bambino pizzaria i Silkeborg i den mest klæbrige dej.

Uglen og jeg bestiller spareribs med kartofler og salat. Ind ad døren kommer der:

Kogt svineribben uden salt, peber eller marinade. Sær lugt af varmt svin. Klamt og blødt og fedt.

En bakke med skamfriterede kartoffelskiver, som aldrig har set skyggen af salt. Salat, der boede under kartoflerne og derfor var varm og slatten. Og en bearnaise med sær smag af hengemthed, underlig konsistens og klumper.

Så jeg ringede og fik Silkeborgs største snotrøv i røret.

"Hva' er problemet?" (Kunne nærmest høre hans små klamme bukser glide det sidste stykke ned over han synlige røv med de latterlige boksershorts).

Hvor skal jeg starte, bassemand? Og så remsede jeg op. Og blev afbrudt af et toneleje, som lød som om han stod med en løkke omkring halsen og var klar til at hoppe ned fra bordet.

"Du den eneste der klager!"


Erhhmm og? Din lille snotskovl? Hvor vil du hen med det? Havde jeg lyst til at sige. I stedet kom jeg til at kalde ham en lille lort og lille skat. Og så smed analfabetet røret på.



Har lyst til at gå derover og kyle æg på deres vinduer. Og sparke lidt til deres klamme pizzadej. Og gennemruske den lille lort. Og tvinge lunken dåsekattemad ned i svælget på ham.
Man kan fandeme da ikke kyle røret på og være så ligeglad med kunderne.

Forpulede lille fedtøredrengerøv.


Har anmeldt dem til skyerne på JustEat. Men fik efterfølgende en besked om, at flg. sprogbrug (lort, crap, hundeæde) ikke var godkendt.



Helt alvorligt! Uanset hvor sultne I er, så hold jer langt væk fra Bambino Pizzacrapsvindlerbiksen i Silkeborg. Æd noget kattemad i stedet. Det smager bedre.