onsdag den 29. marts 2017

Noget om selvmedlidenhed, kranier og "nu er det da vist nok"

Hele mandag gik jeg rundt som en zombie og var sikker på, at det da var sommertiden, der fuckede med mit søvnmønster og min energi. Derudover var jeg slemt angrebet af høfeber, så jeg åd en masse allergipiller og opdagede først dagen efter, at jeg havde overskredet dagsdosis pænt meget.

Tirsdag vågner jeg i en sø af elendighed. Allergipillerne var til ingen verdens nytte. Min overdosis var spildt. Det var en led virus, der havde taget bo i mig. Og så gik verden i stå.
Som altid bliver jeg frygtelig pyldret. Og denne gang er bestemt ingen undtagelse. Føj. Alt er tungt. Mit hoved gør ondt. Jeg har konstant to stykker toiletpapir stukket op i næseborene, fordi der er sprunget et vandrør deroppe. (Eller snotrør).

Så det var i dén grad været nogle sindsoprivende dage. Jeg har:

- lært, at nogle mennesker åbenbart kun kan bruge en i deres liv, når de har brug for noget. Gider ikke engang reagere på det. Det er bare en lærestreg.

- set samtlige afsnit af Paradise Hotel (altså, dem der er tilgængelige i denne sæson) og har nok mistet 100 hjerneceller pr. afsnit. Sjældent har jeg da set så hjernetomme unge mennesker. Og aldrig før har jeg da hørt om en ung pige, der promoverer sig selv med navnet: "Onani-Caroline".

- fået ynk af Tindermand. Det var han god til.

- fået ynk af kollega/chef. Det var hun god til.

- fået ynk af mine forældre og mine arvinger. Det var de gode til.

- erfaret, at jeg tydeligvis er en lille opmærksomhedshungrende trunte, når jeg ligger på langs.

- lært, at man også har lymfekirtler i baghovedet. Troede fandeme min sidste tid var kommet. No shit. Jeg går helt i panik, når jeg mærker uregelmæssigheder. Har nærmest kranie som Elefantmanden.

- fået en dobbeltdyne af min søde veninde. (At hun så samtidig leger Little Miss. Giftekniv er hvad man kunne forvente. 😀

- drukket så mange Treo, at min mavesæk aldrig forgår. Den er konserveret inside out.

- observeret et drab fra første række. Nabokatten "bankede" på døren med munden fuld af mus. Roste ham gennem ruden og så derefter, hvordan han langsomt myrdede den.

- set "Gift ved første blik" og er klar til at kvæle Birgitte næste hendes trælse skingre stemme siger: "Citygøøøøøøøørl og countrybååååååy".

- undersøgt priserne for botox og restylane her i området. Skal virkelig have en opstrammer på et tidspunkt.

- læst alverdens klummer på "Information".

- erfaret, at Silkeborgs avis MJA åbenbart mangler emner. Ikke mindre end fire artikler kunne de få presset ind om den nye billetautomat i den nye parkeringskælder.  Men det er da virkelig også breaking news at borgerne ikke kan huske deres egen nummerplade.

- dagligt slugt 3 fed hvidløg i håbet om, at virus var vampyragtig og derfor kunne blive drevet ud af min krop.

- smurt mine næsebor med pebermynteolie duppet på en vatpind.

- været alt for meget på Netdoktor. Gik ikke så godt. Fik slemme symptomer.



Jeg keder mig! Og jeg har brug for fodmassage. Og skulder/nakkemassage. Og lakridspiber. Og Pepsi Twist og Ramlösa. Og en lillebitte morfinpille. Bare for at have det lidt sjovt.