mandag den 1. august 2016

Dagens up's & down's

Up:
Vågnede.
Ja ja, det skal man jo helst, men havde ligesom en drøm i går, hvor jeg ikke kunne vågne. Jeg kæmpede og kæmpede, men kunne ikke åbne mine øjne.


Down:
Mave er dum. Ja, ingen grund til at pakke det ind: Der er bestemt ikke tomgang i trussen.


Up:
5-lags toiletpapir fra Lidl og skal ikke (som det ser ud i skrivende stund) modtage analsex. (Hvem siger, at der ikke er fordele ved singlelivet?)


Down: 
Der er ikke flere afsnit af Wentworth og der kommer ikke flere før næste år.


Up:
Men så er der altid gode 9/11 doku'er på YouTube.


Down:
Mangler sko til bryllup på lørdag. Ved bare det ender med bare fødder og forstuvede ankler, hvis jeg tager yndlingsskoene på, som har alt for høj hæl. (Men de løfter altså lige kartoffelsæksrøven op i en bedre niveau).


Up:
Har til gengæld pænt mange pakker på vej og allerede ventende i pakkeboksene. Yay!


Down:
Der kommer garanteret ingen singlemænd til det der bryllup.


Up: 
Men der er masser af alkohol og jeg har fri om mandagen.


Down:
Havde gang i for mange flirts på én gang og kom til at glemme at skrive tilbage til den lækreste. Nu har jeg prøvet det der multitaskingdating og det er IKKE noget for mig.


Up:
Har til gengæld fået herregod sex.


Down:
Tåneglesituationen bliver værre og værre. De bliver tykkere og tykkere. Lægen siger det ikke er svamp-. Det betyder så åbenbart at jeg bærer på et grotesk neglegen.

Up:
Der findes sko.