torsdag den 26. maj 2016

Nå, men jeg sked på gulvet i Føtex i dag

De har godt nok et kundetoilet, men jeg føler det er enormt nedværdigende, at jeg skal pakke mig selv ind på et lille bitte toilet og sidde på noget, hvor der har været flere tusinde andre baller før mig.
Og ikke alene er kundetoilettet lille, men det er også gemt helt af vejen. Først går man over i et hjørne, så går man ind i et lille rum. Et venteværelse, kan man velsagtens kalde det. Og derfra er der så døre til selve toilettet.

Jamen, jeg mener ligesom...hvorfor?! Hvorfor vil Føtex gøre afføring til noget skamfuldt? Noget, der skal gemmes væk? De begrænser min krop! Mit liv! Mine tarme!


Så jeg gik ned i frugt & grønt afdelingen i stedet. Og så satte jeg mig på hug og sked. Det er jo naturligt! Og anus har slet ikke godt af den stilling, som man sidder og pøller i, når man er på toilettet. Det giver hæmorider.
Det gør skovskiderstillingen ikke. For sådan gjorde mennesket før i tiden. Før alle de der kedelige normer, som f.eks. situationsfornemmelse og pli, opstod.

Og det er jo ikke fordi jeg er et svin eller at jeg var respektløs. Jeg sked jo i frugt & grønt afdelingn. Det organiske hjørne. Jeg kunne forstå folks vrede og at jeg blev smidt ud, hvis jeg havde gjort det foran bland-selv slikket.
Men nej...Igen følte jeg mig krænket og fastlåst af opdigtede normer, som tvinger mig og min krop i situationer, som slet ikke var tiltænkt mennesket fra starten. Da Gud skabte os.




Du synes jeg er klam, ikke? Eller som det mindste; dybt sær. Ikke sandt?


Og nej, gu' sked jeg da ikke på gulvet. Jeg vil ikke engang benytte kundetoiletterne, fordi jeg ikke stoler på borgernes ballers renlighed her i byen.
Og ja, overdrivelse fremmer forståelsen. Men det er fandeme uforståeligt for mig med de der "free bleeders" kvinder, som ikke har fået en hjerneblødning, men til gengæld en vaginal blødning, som de så vælger at dele med deres omgivelser.

"Vi-vil-ikke-bruge-tampon-eller-bind!" - siger de. Og man kan næsten se dem stå og demonstrere med numsen bar, mens de svinger deres blodige trusser som en lasso over hovedet.
Nuvel nuvel, menstruation er temmelig naturligt. Men det er afføring også. Og jeg ved ikke med dig, men personligt har jeg nu intet behov for at flashe min lort til nogen.

"Ej, men altzå helt ærli'...sammenlignede du lige lort med menstruation der, hva'?!"


Næh, jeg sammenligner kroppens naturlige funktioner. Og gør opmærksom på, at man jo ikke behøver at blotte sig selv totalt for andre.  Jeg vil jo for fanden ikke engang vise mine hæle frem til offentligheden.

Jeg forstår det ikke. Det gør jeg sgu godt nok ikke. Men altså, de kan da bare slå sig løs og bløde det de orker. Jeg fatter bare ikke behovet. Og beklager, men free bleeders bliver nægtet en siddeplads i mit hjem. Der er sgu grænser for, hvilke pletter jeg vil have i mine sofaer.