mandag den 4. april 2016

Jeg har et problem...

og jeg har ikke i sinde at gøre noget ved det. Men derfor kan jeg godt erkende det:





Hej. Jeg hedder Heidi. Jeg er parfumoholiker.









Tak tak.



Og ikke alene har jeg igen lige købt to parfumer mere, men jeg er allerede ude efter mit næste fix. For let's face it; følelsen af at sætte en flakon mere på hylden/i skabet bringer glæde. Jo, det gør.
Men det er også en dyr fetish. Og så var det jeg tænkte: Jeg er ikke interesseret i at stoppe, men derfor kan man jo godt prøve at være lidt økonomisk. Også selv der lige er dumpet en fin lønforhøjelse ned i hatten.

Så...derfor...


Altså; hvis der nu sidder en læser og tænker: "Hey, jeg har da en masse fejlkøb af parfumer, som jeg ikke får brugt", vil jeg bare sige: Jeg kunne godt være interesseret i at købe. Meget. Mrm.
Dior & Chanel er favoritterne, men giv mig gerne et praj, hvis du har et fejlkøb eller en gave, som ikke lige er noget for dig. Måske vi kan hjælpe hinanden?