tirsdag den 5. april 2016

Okay, i det mindste trøstespiser da jeg ikke (lige nu)

Modtog mine nyindkøbte parfumer i dag. Fejrede det med at bestille to mere. Jeg har seriøst brug for hjælp. Også selv om jeg ikke vil tage imod den.
Har også modtaget ikke så få solbriller fra Østen. Ved faktisk ikke lige helt hvad jeg har lavet på eBay? Men nu må solen så faktisk godt snart titte frem.

Nå, men ellers går det glimrende. Sådan da. Har den månedlige pms og tuder derfor urealistisk meget over sære ting, som f.eks. Familien på Bryggen. (Ja, jeg havde lige et par afsnit liggende på YouSee-boksen). Kunne jeg så i det mindste tude over alle de 9/11 dokumentarer jeg slubrer i mig, ville det være til at forklare. Men nej; der er knastørt i mine øjne. (Sikkert fordi jeg ligger med dem opspilede - total opslugt og med hjernen på overarbejde i konspirationslejren).
Men nej; jeg tuder så over Linse Kessler og Co i stedet. En kvinde, der pludselig er alles darling, fordi hun er godt tv. Så skide være med hendes synderegister, som har kostet flere mennesker blå mærker og traumer.

Nu tuder jeg så langt fra hele tiden. Resten af tiden er jeg normal - kun afbrudt af skænderier oppe i hovedet med visse personer, som fandeme er nogle røvbananer. Specielt en, som jeg i mine fantasier presser sammen i en halmballepresser i håbet om, at hans dobbeltmoral bliver klemt ud gennem hans ringmuskel. Fandeme udpræget klamt, når folk lever et dobbeltliv med et glansbillede udadtil, men som i virkeligheden er en gang krøllet madpapir indvendig - med fedtskjolder. Mindst.


Men ellers går det godt.


- Har kastet et lille forslag af sted til en avis vedr. klummer. Trænger måske til at brede mig over bredere emner? Gør jeg ikke? Jo, det tror jeg. Nok mest fordi man skal huske, at man ikke skal spise samme sted som man skider. Og det huskede jeg ikke. Og nu er det bare ligesom det er blevet lidt sært? Hvilket er temmelig ærgerligt. Men hey; man er to om sådan noget. Eller tre. Men jo, det er øv. Og træls. Og tilsæt selv flere betegnelser.

- Har også bestilt en kjole. Til det der vinsmagning. Og det er altså ikke på Jensens Bøfhus, men et godt sted. Og på den måde kan man lynhurtigt finde en undskyldning for at købe en kjole.

- Fatter egentlig ikke, at denne blog/dagbog har så mange år på bagen efterhånden. 4 år. Det er da en slat. Men en dejlig slat. Jeg elsker, når folk læser med. Men selv om de ikke gjorde, tror jeg sgu at jeg stadig ville skrive herinde.
Om ikke andet, så har jeg da læsestof nok, når jeg kommer på plejehjem.

- Har set Sundhedssøns saldo på kontoen. Mærkede et stik af misundelse. Han har jo for fanden flere penge i plus, end jeg har i minus på banklån.

- Glæder mig til lørdag. Til vin og venner,




Og så skred jeg på Gul & Gratis. For første gang i mange måneder. Vanviddet vil jo for fanden ingen ende tage derinde!