mandag den 21. marts 2016

Ja, det handler om sex

Jeg vil da gerne pointere, at jeg ikke er sippet og at jeg faktisk finder det enormt dobbeltmoralsk, at mens det er pivfrækt og normalt, at kvinder køber og bruger dildoer, så står det straks værre til, når mænd køber sexlegetøj. Det er ligesom ikke helt så acceptabelt. Og det er da egentlig en gang fis.

Hvorfor er forskellen så stor? Der er sgu da nærmest ikke nogen, der løfter et øjenbryn, hvis en kvinde fortæller:

"Ej, men altså...det siger jeg dig, Karen! Den lyserøde dildo med glitrende og roterende kugler i pikhovedet er bare SÅ god! Den rammer virkelig bare lige der, hvor den skal ramme. Ej, men jeg mener det! Det føles lige så godt som den ægte vare! Hvad skal man så med mænd, hva`*Træls og lidt for høj latter* Og har du set den lille delfintunge der lige sidder der, hva'? Det siger jeg dig...Uhmmmenommenum. Den sender mig da GODT nok lige i den 7. himmel med sprøjteorgasmer og det hele! Du skulle virkelig købe dig en."

- og hvis nogle mænd overhører den samtale, er det stensikkert, at de glider væk rent mentalt og har en film kørende på nethinden af Solvej, der lader sig gennembore af sin lyserøde dildo med roterende pikhoved og stålkugler, der flyver rundt, som var de i en blender.

Men hvis en mand siger:

"Helt ærligt; jeg købte sgu sådan en onanimund i sexshoppen. Det er fandeme lækkert! Det er'd bare. Når man er single, er det da fedt at kunne variere det med sig selv og ikke altid bare bruge højre hånd. Det føles sgu ret tæt på den ægte vare"

- så er det dælme begrænset, hvor mange kvinder, der sidder og tænke positive lumre tanker. I stedet lyder det: 

"Kæft, hvor taberagtigt! Det er godt nok usexet, at han har købt sådan en kunstig mund. Hvis jeg skulle date ham og opdagede den i hans natbord, var jeg den der var skredet. Hvad bliver det næste? En oppustelig dukke?"

Citat: kvinden, der pløjede en batteridrevet lyserød pik med mere ekstraudstyr end på en Audi A-Direktørbil, op i sig.



Det må kaldes definationen på dobbeltmoral.



Nå, men jeg gik selvfølgelig i gang med at søge efter onanimunde. Og der er mange diskrete derude, som er langt mere nydelige at se på, end en monster-cock-2000-dildo. Men så er der så også de mere...erhm...anderledes. Som f.eks. denne:


Vomiting Mouth Stroker
So you stick your dick into this artificial mouth stroker to simulate a bj. If you push your dick in far enough this sex toy will spew fake vomit (fake vomit is included!) all over your junk. The vomit is scented to smell like the real thing. Best number 1 ever!!