søndag den 28. februar 2016

Tanker, jeg aldrig tænker

- Nu skal det blive rart med en løbetur, inden jeg skal i seng.

- Joachim B. Olsen siger bare så mange kloge ting. Gid han bliver statsminister en dag.

- Donald Trump er ret sexet.

- Nårhh, se. En frø.

- Jeg glæder mig til næste sæson af "Vild med dans".

- Jeg hader at give blowjobs.

- Gid de snart skal slibe skinner igen. Jeg håber, det bliver en søndag nat!

- Min hage er alt for spids.

- Æv...de her jeans sidder alt for løse om lårene.

- 50 Shades er bare herre-piv-fræk.

- Hvorfor har Apple ikke Fede Finn & Funnyboyz som ringetoner?

- Det er skide irriterende at have thigh gap.

- Jørn Neergaard Larsen virker bare så sympatisk.

- De der to narkomaner i X-Factor kunne altså godt tage at vise lidt flere følelser. De virker så kolde.

- Jeg fatter ikke dem, der gider se dokumentar om flystyrt.

- Årh! Det er snart forår. Så kommer sneglene frem. Yay! Dét har jeg savnet.

- Jeg savner virkelig at være sammen med en mand, der er helt vild med provinsrally. Det gav bare lige sådan et ekstra pift på tilværelsen.

- Jeg bor alt for sterilt.

- Juhuuu! Vi skal have kogt hamburgerryg til aften!

- Nu gemmer jeg altså lige resten af denne flaske Asti til i morgen.

- Hvor er jeg heldig, at jeg er født med et naturligt smukt udseende.

- Faktisk er jeg ret lækker.

- Mit hjem mangler helt klart flere lammeskind.

- Nu overfører jeg lige et par tusinde ekstra til opsparingen. Jeg har rigeligt denne måned.

- Jeg kan sagtens more mig uden alkohol til den fest.

- Inger Støjberg virker bare så hjertevarm.

- Mine tånegle er så porøse. Gid, de var lidt tykkere.