tirsdag den 15. december 2015

Fuckhætte

Kære julemand.

Jeg vil sgu egentlig gerne bare have en kæreste, så jeg kan få adgang til kys, kærtegn og sex - ubegrænset.
Det går helt galt pt. Jeg drømmer jeg har sex konstant. I nat var det med en mand ude fra arbejdet? Som i drømmen læspede og hviskede en lang remse af med "jeg vil forføre dig med alle de frække ord jeg kender". Egentlig var jeg på ingen måde tiltrukket af ham i drømmen. Mest fordi han havde små runde Harry Potter briller på og lidt for langt sært hår. Men jeg er åbenbart en slutty en i drømmene. For jeg sprang på alligevel.


Min hjerne spreder godt nok ben, når jeg sover. Og når jeg handler. Min veninde kom til kaffe i dag og jeg købte en kage med hjem. Og stod sådan set og fik fornemmelser, da jeg bad ekspedienten om en cremestang.

For fandendaogså.




















Og til alle de parrene derude i landet, som har adgang til alle frynsegoderne, men som ikke benytter sig af det: Kære Julemand...straf dem! Gør dem impotente og frigide - bare for en stund til de lærer at sætte pris på det hele! 



Fandeme en bizar tilgang til noget så lækkert.





Tak!