tirsdag den 24. november 2015

Den lille Rødhætte og de frække bukser

Vi skal holde julefrokost i firmaet om 1½ uge og festudvalget er godt i gang. Det hele er meget tys-tys, men rygtet forlyder, at de forstår at feste igennem. (Okay, det ved jeg de gør. Var jo ligesom med til personaledagen i sommers).

I indbydelsen bliver vi bedt om at aflevere et billede af os selv som barn. Seneste indleveringsfrist er en uge før festen.
Så jeg gik i gemmerne og fandt et billede af mig selv fra de smukke 70'ere. Bemærk de frække bukser, som nok ikke ville smyge sig så smukt om mine hofter i dag.

Og jeg; jeg er ægte rødhåret. Se selv:





Jeg er specielt vild med hvordan farverne i hele billedet matcher. Mit hår har jo samme farve som klaveret. Og den karrygule t-shirt står jo smukt til min lyse hud.