onsdag den 9. september 2015

Gif-hætte


 Når nogen i Singleklubben erklærer septemer for "Invitér en mand på date" og ikke alt går som planlagt for visse medlemmer:






Hvordan jeg ser ud, når jeg okser op ad en bakke på cykel med lungerne hængende som bremser på forhjulet og når jeg kører forbi andre mennesker og ikke vil afsløre, hvor tæt jeg er på at flatline:





Når jeg står i køkkenet kl. 05:35 og venter på kaffen bliver færdig:




Hvordan det føles, når jeg har spist lidt for mange baked beans.





Når jeg har set lidt for mange afsnit af "House" og ved lidt for meget om lidt for mange sygdomme:




Når folk skændes i Singleklubben:




Når radioen spiller Sia kl. 07:10 om morgen og jeg bilder mig selv ind, at jeg da i dén grad godt kan synge med på "Chandelier", mens min kollega sidder og forsøger at vågne foran sin computer:






Når vægten er en lille luder, der ikke bare sådan giver ved dørene:







Når Hr. "Jeg-spiller forsamlingshustræls-dansk-top-på-mit-orgel-med-rytmeboks-og-optager-det-på-video-så-singleklubben-kan-høre-mit-bras" flasher et billede af sin røv i et par ret så højtaljerede jeans, som giver ham en uhyggelig lige kvadratisk røv - i Singleklubben.




Når jeg går forbi en dværg på en parkeringsplads, som er så lav (dværgen, ikke parkeringspladsen), at hun ikke kan kigge ind af ruderne på sin lille Lupo, når hun står ved siden af den:

 (Jeg er SÅ barnlig!)




Når folk regner med de kan føre en samtale med mig før kl. 07:00:





Når jeg spiser samtidig med jeg ser programmer om flystyrt:





Når Inger Støjkost åbner munden:






Når folk siger: Kærligheden kommer, når du mindst venter det:





Når kronisk slanke personer ophøjer sig selv til slanke-guruer og meget alvorligt siger: "Det er faktisk ret enkelt. Det med at tabe sig. Man skal bare indtage færre kalorier, end man forbrænder".








Når man står i kø og passer sig selv og pludselig opdager, at der står et fremmed menneske og nidstirrer dig:






Når strømpebukserne (igen!) glider ned, mens man er på arbejde og hvor man bliver busted, mens man (tror), at man står alene i hjørnet og trækker dem op:







Når kunden foran dig i Supermarkedet, står i kø med en vognfuld varer i kvikkassen: