mandag den 20. juli 2015

Ferie - Uge II

Arhh! Første uge klaret. Helt alene i hytten.

Har været ganske vidunderligt. Og spontant. Og egoistisk. Og nu må teenagerne godt komme hjem igen.
Kæft, jeg savner dem!

Og så er det jo heldigt de kommer om et par timer.


Bliver bare en stille uge. Med masser af hygge. Overvejer at slæbe Sundhedssøn med ud på arbejdet i motionsrummet og tæske ham i en gang bordtennis. Sådan for at få forbrændt noget af det rødvin jeg har hældt ned.
Og ellers bare hygge. Og kvalitetstid. Og nærvær. Og hygge med venner over en gang mad. Og hygge med bedsterne. Og..."bare" hygge.
Det bliver så godt.


Update på drama i Singlegruppen. Er blevet gode venner med kvinden. Og blokeringen er ophævet.
Tror jeg vil prøve at være mere mild derinde. Eller alternativt bare lade være med at logge så tit på derinde.
Tror sidstnævnte er den klogeste beslutning.


Har fået tæsket sæson 3, 4 og 5 igennem af Master Chef US og mit crush på Gordon Ramsay er ikke blevet mindre. Kan ikke engang blive forarget over han har været sin kone utro. Er bare ked af det ikke var med mig.