søndag den 7. juni 2015

Spørgsmål fra eks-kæresten

Kopieret fra MetroXpress:

Kvinder og mænd, der tidligere har dannet par, sættes overfor hinanden i en vidunderligt akavet video af The Cut.

Her skal ekskæresterne igennem en række tilfældigt udvalgte spørgsmål. De kan enten vælge at svare ærligt - eller drikke et shot alkohol fra bordet, hvis det er for uoverskueligt at svare på spørgsmålet.



Hvis nu jeg var med i den video og skulle svare på de spørgsmål, som "artiklen" remser op, ville mit bud være, at mine svar ville se nogenlunde sådan her ud:



- Hvorfor slog vi op? 





- Hvor lang tid tog det dig at komme dig over vores brud, og hvad gjorde du for at gøre det lettere?



- Hvad syntes din familie og venner om mig?





 - Hvis vi var de to sidste mennesker på jorden, ville vi så blive elskere?





- Er der noget, du vil undskylde for?






- Tænker du nogensinde på mig, når du onanerer?




- Jeg udfordrer dig til at kysse mig på munden.