mandag den 27. april 2015

Live fra elendigheden

Kender I den der eddikelugt man får i næsen, når man er forkølet? Alt stinker og smager af syltede ting.

Kæft, det er træls.

Har ligget under dynen siden lørdag og jeg røvkeder mig. Er klam og forkølet. Er øm over det hele.
Har voldsomt ondt af mig selv.

Og jeg er frustreret og rasende. For jeg kan ikke engang bruge tiden på langs på at slappe af.
Oven i alt slim og snot helvedet, skal jeg også bekymre mig om min computer, der konstant lukker ned og genstarter med blue screen of death.
Og som om det ikke er nok, kan jeg samtidig ligge og spekulere maven i smadder over mine feriepenge, som er i restordre.

Det er jo bare pissegreat, at man på nuværende tidspunkt ikke aner, om man skal bruge sommerferien på at samle flasker, fordi de penge man ellers har knoklet sig til og opsparet, ikke er til stede på feriekontoen.

Honkydonkyswell!

Magter det ikke. Det gør jeg fandengaleme ikke.
Har med snotnæse kimet forskelige instanser ned for at få sparring. Og nu er feberhovedpinen helt ad helvede til.
Har stadig nogle numre jeg mangler at kontakte, men snupper et par Panodil og en lur først.

Magter det ikke! Hold kæft, hvor jeg ikke magter det. Er simpelthen fyldt op nu. Tålmodigheden er brugt op og jeg vil bare af med min virus og have mine penge og kunne slappe af.