onsdag den 29. april 2015

En af de der dage!

For helvede. Lååårt! En af de der dage, hvor tingene bare står i kø for at være trælse.

Vågner kl. 04:00, ved skramlen ude fra køkkenet. Troede først det var det nyindflyttede spøgelse der var på spil, men det viste sg heldigvis at være Uglen, som var i gang med natsnack og kogning af tevand.

Falder endelig i søvn igen. Efter tre kvarter. Bliver revet ud af en god varm drøm en time senere af lorte vækkeuret.
Fører samtaler med begge teenagere. Kan dog ikke huske hvad vi talte om. Befandt mig i simuleret vågen tilstand.

Drikker kaffe, finder ud af, at jeg har glemt at købe toiletpapir og i stedet må klare mig med sorte servietter med sølvstjerner - gør mig klar og skrider ud af døren og ud på fortovet...midt i en kæmpe lort - lagt af en mellemstor hund med dårlig fordøjelse - og så er dagen ligesom startet for alvor.

¤ Har det stadig småsløjt.
¤ Varerne på arbejdet bliver leveret to timer for sent.
¤ Opvaskemaskinen lyser og blinker og nægter at vaske. Får selvfølgelig brokket mig til kollega og nærmest bildt ham ind, at den nok bare er helt kaput og at vi i hvert fald skal have kontaktet fagfolk - hvorefter jeg kommer i tanke om at tjekke sæbebeholdningen...som er tom.
¤ Bliver grinet af.
¤ Steger bacon i ovn. Bacon vælger at skride fra bageplade og flyve rundt overalt inde i ovnen.
¤ Kaffemaskine vælger at pisse i bukserne og efterlader en sø af 114 liter kaffe på gulvet.










Låner yndlingskollegas bil og skrider i Føtex. På samme tid som verdens mest irriterende kunder.
Havde mange onde tanker om dem.






Suk...



Dagens højdepunkt bliver at komme ud at spise med jobbet i aften. Og at komme i seng!