søndag den 19. april 2015

CPH-Hætte

Sad og så Familien på Bryggen med Uglen.

På et tidspunkt, ser man Linse, Gekko og Gekkos spejlblanke veninde "Burger" på vej ind i lufthavnen for at nå et fly til Thailand. (Og så slog mit hjerte dobbeltslag, da jeg genkendte bygningerne indefra og udefra. Begyndte at spejde efter gatemanager Lise og følte nærmest jeg var kommet hjem, da man så de velkendte steder i terminalerne).

På et tidspunkt kommer Linse i tanke om, at hun har glemt sin kuffert og sender datteren og lufthovedet af sted efter den. De finder den længere nede - stående helt alene på en åben plads.
Og så hørte jeg mig selv:

"Ej, det der er jo bare slet ikke godt! En efterladt kuffert i en lufthavn kan forsinke det hele og skabe kaos, fordi man jo ikke man vide, om det er en bombe!" (Hvorefter jeg gav mig selv et anerkendende nik).

Og så lød det fra den anden ende af sofaen:

"Seriøst, mor. Du har set alt for mange afsnit af "Lufthavnen".