fredag den 6. marts 2015

X-Factor mig et vist sted

Hvordan fanden kan det være, at dommerne hvert eneste år, udbryder med tårer i øjnene og ståpels på armene: "Niveauet har ALDRIG været højere!"?

Altså...nå?

Enhver kan huske, da Remee gik i selvsving over lille nasale Martin og udråbte ham til Danmarks svar på Michael Jackson.
Helt ærligt, Michael Jackson ville ikke engang invitere Martin til en overnatning. (Hvis han havde levet....Altså Michael). Og hvor blev Martin af? Har nogen set ham fise rundt med ild i lokkerne under en Pepsi reklame? Har han nogensinde moonwalket på dansk jord? Har han overhovedet været kendt?

Næh!

Og seriøst Remee...at sammenligne næsedrengen med en af vor tids største kunstnere, er jo i bund og grund bare pisse respektløst.

I aften var den så gal igen. Baraa er åbenbart en åbenbaring. Og ja ja, drengen kan da synge. Helt bestemt. Når han rammer den korrekte tone. Hvilket han ikke gør hele tiden. ("Hov hov Rødhætte, kan du måske gøre det bedre selv? Nej, det tror jeg ikke du kan"....kan man allerede høre tåber hvisle...Nej, gu' kan jeg ikke det. Men jeg deltager så sjovt nok heller ikke i en sangkonkurrence).

Men hey, nerver og alt det der. Det forstår jeg. Og han er også kun en bette dreng. Og uden tvivl en lille charmetrold.

MEN! Så er det, at Remee får endnu et blackout og drager en sammenligning mellem Baraa og Freddie Mercury...




Mrm. Intet mindre, åbenbart.

Jeg ved ikke, hvad fanden det er for nogle øresnegle DR har fået monteret i hans delikate øregange, men det er da ved gud både blasfemi og den værste gang lort jeg længe har hørt.

Freddie Mercury...Freddie?....Baraa?

Nu må vanviddet fandeme da lige tage at stoppe.


Her er Baraa-drengen: (Og klik her, hvis du ikke kan se videoen på din mobil BARAA-KLIK)



Og så har vi Freddie: (Og klik her, hvis du ikke kan se...ect ect.ect. FREDDIE-KLIK)
(Og lad mig indskyde...denne sang indspillede han få dage før han døde).




Så Remee...gider du ikke nok få skyllet de 12 kilo ørevoks ud af dine små søde ører? Tak!



Ooooooog....som om det ikke er slemt nok, så er de to konfirmander - aka citybois eller hvad fanden de hedder - åbenbart det danske svar på Beatles.
Hvad foregår der? Og er det ikke på tide, at teenagepiger med præ-seksuelle drømme i My Little Pony-trussen, får forbud mod at stemme? Det er sgu da helt og holdent deres skyld, at de to drenge fiser videre i konkurrencen med deres stupide latterlige håndtegn/kikkerttegn foran øjet, mens de snakker om alle de piger, som de komplimenterer på gaden, når de dasker af sted som "street boys".

Give me a fucking break! I er 15 år!


Gudskelov havde jeg langt bedre smag, da jeg var teenagetrunte på 13 år. (Klik HER, hvis du stadig ikke kan se videoer direkte herinde)