lørdag den 3. januar 2015

Alt godt fra havet

Verdens mest rodede indlæg...Alt godt fra havet - væltet tilfældigt ud af nettet.


Denne sang med Colbie Calliat er ret sød. Og har også et glimrende budskab. Klik her hvis videoen ikke vises.
Altså...umiddelbart fint og alt det der. Make up burde ikke være et skjold...



...men vi kan godt blive enige om, at kvinderne i musikvideoen ikke er grimme? Ikke? De er sådan set udstyret med ret normale gener. (Okay...pisse cool med hende der smider parykken)
Hvis jeg viser mig uden make up, får jeg konstant flg. kommentarer: "Er du syg? - Har du ikke sovet i dag?" - Er du ked af det?.

Og jeg er bare sådan...."NEJ! Jeg er ikke syg! Jo, jeg HAR sovet! Nej, jeg er IKKE ked af det": (Indtil du kom med den kommentar, i hvert fald). Jeg er bare virkelig grim uden make up!"


Nå...













Dagens billede:



Dagens sang:




(Blah blah blah....find den her, hvis....I ved...det sædvanlige med manglende visning for mobilbrugere)