onsdag den 3. december 2014

Min Radio Silkeborg (Et "kan du spotte den skjulte reklame"-indlæg)



Jeg elsker at bage. (Dog mest på underarme). Så når jeg møder nogen, som kan lide mine resultater, bager jeg med allerstørste glæde til dem. Derfor trissede jeg op til radiomenneskerne igen i dag og nassede et par krus kaffe og en masse hygge og afleverede lidt ekstra julekalorier.

Skønne mennesker med en humor lige efter min smag.


Og som - hvis jeg må være så selvfed at sige det - har ret god smag for kvalitetsjulesmåkager.




Ham den skaldede ude til højre, har spurgt mig, om jeg kunne tænke mig at joine ham i studiet en dag her i december. Som gæstevært. (Med verdens særeste stemme. (Mig, ikke ham). -  Helt alvorligt...det har jeg). Egentlig fik jeg nærmest fantom-diarré bare ved tanken, men på den anden side, så jo...hvorfor ikke? Der skal være en første gang til alting. (Men hvad skal jeg sige? Og kan jeg gennemføre det uden at bruge et eneste bandeord? Åh gud, den tanke har først strejfet mig nu).

Måske man kunne kalde det "Ægget og Rødhætten"? Og nej, det er bestemt ikke negativt ment. Jeg kan godt lide det skaldede look til mænd.

Kan jeg? Og endu mere vigtigt: Kan jeg byde lytterne det?

På den anden side...det er med jul som tema. Og man KAN vel lægge et viskestykke over mikrofonen? Eller ryge 16 cigarer og tillægge sig en hæs sexet stemme.
Kan I høre det for jer? "Og hvem har vi igennem på telefonen? Er der en mand på linjen?".




Nå...Nok om det.  (Fangede I egentlig hvilken radiostation der er tale om?).


Jeg er i gang med at gøre rent og rydde op. I morgen er årlig aflæsning af varme og dermed også årlig grundig oprydning i skabene).