mandag den 22. december 2014

(Jule)stress level 23

Var oppe i byen i dag for at få købt de sidste ting. Ganske hyggeligt. Følte næsten en ro i hele kroppen. (Jeg elsker at gå på gågaden lige før jul. Der er en hel speciel stemning). Men jeg må erkende, at jeg er mere forvirret, end det burde være tilladt at være.


Fordi...



På vej ned ad den tætpakkede gågade, opdagede jeg lidt for sent, at jeg havde en indkøbskurv fra "TIGER" hængende over min højre underarm.

Ej men for fanden...bussen kører virkelig slet ikke til endestationen i disse dage i Hætte-hjernen.
Jeg havde da godt set, at der var en mand der smilede til mig, men jeg troede bare han var synshandicappet og syntes jeg så sød ud.

Jeg er simpelthen vadet ud af Tiger-butikken og derefter tullet ned ad gågaden med kurven.

Og det værste er, at jeg faktisk havde en af de der dage, hvor jeg syntes, at jeg så ok ud og hvor mit tøj, min frakke, min taske og min hat gik op i en højere charmerende enhed, Og så har jeg i virkeligheden bare lignet en stor idiot, som ikke helt kunne få kromosomerne til at kommunikere.


Men så er det da altid noget, at jeg fik mit nye køleskab leveret senere på dagen.