tirsdag den 21. oktober 2014

Wat da fåk, eBay?!

Det startede helt stuerent. Jeg søgte på "plus size dress" på eBay og fik disse klude op som resultat.

???








'


Hvad i himlens navn er nu dét for noget?

Måtte op og tjekke i adresselinien og være sikker på, at jeg ikke var kommer til at taste Sluts R' Us, men jeg var sådan set havnet det rigtige sted. Troede jeg.

Kjoler? KJOLER? Der er fandeme mere stof i min karklud. Og plus size? Mrm...klart. Jeg er da sikker på, at en rund kvinde vil se helt fantastisk ud i de der polyester strimler.
Nu vil jeg så ikke engang kunne få klemt lortet over mine ankler, men hvis og såfremt, ville det jo se sådan her ud.


Ej, men det er jo tåbeligt. Og en hån. Og hvem fanden render rundt i sådan noget? I det hele taget?

Men så var kuglerne jo ligesom støbt og jeg var havnet på det der sted på nettet og rent mentalt. Så jeg søgte lidt videre og fandt julegaven til manden der har alt:

Men's Lycra Tie Up Penis Warmer Pouch
(Er det det man kalder en godtepose?)





En penisring til den pyntesyge mand








Male Penis Extender Enhance Enlargement System Stretcher Enhancement 2014 NEW
Start making those improvements in your life you always wanted. Star being the super confident man you always wanted to be.

Features:

Penis growth of up to 30% length and 20% girth 
Straighten penis curvature 

Bigger, stronger and healthier penis 

8 inches (20.3 cm) maximum device length 

Clinically proven method 

Permanent gain 

High quality materials 

English instructions manual 

Package:
Penis Extender
Four Extension Rods
Silicon Belt
English User Manual 
English exercises CD 
Cool Box

Bigger, stronger and healthier penis?



???

Men det bliver leveret i en cool box...trods alt.