tirsdag den 21. oktober 2014

Hvordan fanden er det muligt...

at have hovedpine endnu? Argh, men jeg bliver da vanvittig. Og mave kan faktisk ikke tåle flere Panodiler og lign. Har nærmest fået afsyret rectum. (Tænkte jeg lige, at I gerne ville vide).

Men jeg tog på arbejde. Trods alt. Blev vanvittig, hvis jeg skulle være hjemme en dag mere. Er jo begrænset, hvor meget tv jeg magter at se. Og trængte til socialt samvær og latter. Hvilket så også i dén grad blev indfriet. Har vist været en tirsdag under bæltestedet. I like it. Og jeg burde så nok bruge en fridag på en tur til ørelægen, eftersom jeg gik i snerpede ansigstkramper, da kollega gav sit råd til at slippe af med hovedpine.

"Du skal bare drikke noget urin".





Men det var selvfølgelig mine ører, der var gået i selektiv tilstand igen. (Hvor syg en tankegang har jeg egentlig?) Hvad manden faktisk sagde, var: "Du skal bare drikke noget vin". Men så fik jeg da også vist dem igen i dag, at jeg er en hysterisk kost, når det tager mig. 


Jeg ved jo godt, hvad der hjælper bedst mod hovedpine...



...men det ville jeg trods alt ikke bede om. Dernede. På arbejdet. Så jeg hopper på en cocktail af Treo. Om et par timer. Når jeg har været til frisør med Uglen og efterfølgende Føtex-tur. Skal aldrig nogensinde mere risikere at ende på kundetoilettet i Føtex i et inferno af hurtigmås og koldsved og en insisterende tagen i håndtaget fra en anden utålmodig skidetrængende kunde. 

Det var ikke rart.