onsdag den 24. september 2014

Toiletangst

Det burde have sagt mig ét eller andet, da vi bestilte pizza ved navn "King Kong". Skal da i hvert fald love for, at der er stærke kræfter undervejs i min maveregion lige nu.

Ej, men føj for fanden da også. Måtte opgive efter to slice. Og nu kan jeg bare mærke, at noget muligvis er under opsejling. Føles som om der er gennemtræk i kroppen. Som om nogen har hældt pebermyntedråber i samtlige kropsåbninger.
Hvad fanden sker der for den chili-dosering? Man skulle jo tro, at Chili-Klaus har brækket sig ud over pizzaen.

Er bange for at gå på toilettet. Sådan helt oprigtigt. Det kan umuligt blive behageligt at skide et heksehyl ud.


Kæft, jeg er glad for, at jeg ikke skal dele dyne med nogen i nat. Sidder bare her i sofaen med antydningen af koldsved og forsøger at ignorere følelsen af babyspark inde fra maven - akkompagneret af et blæseorkester.