mandag den 29. september 2014

Mens gryden putrer

Har en gryde til at stå og pruttesimreputre på komfuret. Uglen tager en morfar, Sundhedssøn er bag lukket dør og jeg har lige sprækket mine strømpebukser. Er garanteret ikke et kønt syn med baller, der skubber for at komme ud.

Aber was ist neu? Sådan bortset fra ovenstående?

¤ Skal i gang igen med klummeskrivningen efter en lille pause. Var simpelthen nødt til at trække et par stik ud og koncentrere mig om det mest nødvendige for at få bugt med stressen.
Det ulmer stadig, men jeg prøver at gøre alt jeg kan for at hive mig selv lidt på land. Har i den grad brug for at omgive mig med positive omgivelser. Så vidt muligt. (Disclaimeren er nødvendig. Ellers ville jeg jo ikke kunne være i mig selv. Er jo ikke just kendt for at være jubeloptimist 24/7).

¤ Har hørt sladder. Om en tidligere kvinde i tyskerresidensen. (Info til nyere læsere: Var for et par år siden i et køkken, som blev styret af en dybt debil tysker og hvor der var en del overmedicinerede tåber blandt gryderne). Som f.eks. hende her. Som virkelig ikke kan lave mad. Men som alligevel har fået udgivet sig en kogebog. (På AOF-støtte...lignende noget).
Ej, men hold nu kæft altså! Indholdet har et lixtal på handicapniveau. Og opskrifterne er fandeme en farce.
Jeg citerer: (Og helt uden at overdrive eller lyve. Lige med undtagelse af navnecensur).

Karens Pastasalat

Du skal bruge:
Ærter
Pasta

Fremgangsmåde: Kog pastaen. Vend den med ærterne. 


Og det var så sådan set det...




Hvad fanden sker der nu for dét? Man kan sgu da ikke udgive sådan noget lort?