tirsdag den 30. september 2014

Fritgående bryster

Nå...


Sidder med en bleh-fornemmelse. Drikker kaffe. Med nedadvendte mundviger. Og lytter til radio, hvor de spørger: Er dine bryster nogle gange hoppet ud?

.........


Har svaret på deres Facebookside. Problemet er bare, at jeg jo kunne komme med adskillige historier, hvor det er sket. Nøjedes med at skrive én af dem. Men åh gud...Der er jo så mange.

- Da jeg var på arbejde og kørte rundt i firmabilen til forskellige virksomheder, og opdagede på en af de sidste stop på ruten, at mine knapper var gået fra hinanden i skjorten. Helt op. Kunne ikke forstår, hvorfor alle kvinderne gloede surt på mig.
Tror da fanden. Oprullede vintagebryster i push-up bh var til frit skue. T-o-t-a-l-t.
Og jeg har jo været overalt i byen. På skoler, i firmaer...

- Da jeg blev stoppet af politiet. Top i let materiale var gledet ned sammen med sikkerhedsselen. Så jeg har hængt ud af vinduet og pustet i alkometeret med frie bryster.

- I Føtex. Dame bag mig i køen gloede surt. Viste sig at være bryst på afveje, da jeg havde bukket mig ned i kurven for at smide varer på båndet.

- Da jeg holdt tilbage ved fodgængerfelt, så mand kunne gå over. Følte mig smigret over at han smilede og kiggede sådan. Viste sig at være kjoleknapper der var gået op og bryster lå nærmest oppe i forruden.

- Da jeg ville rette bryster i bh'en på jobbet og ikke ville have at bossen kiggede. Så vendte ryggen til ham og gik i gang med at mosle dem på plads. Med den lille detalje, at jeg stod med fronten mod stort butiksrude. Efter solnedgang. Med masser af lys inde i butikken.



Det værste er, at ovenstående ikke er de eneste tilfælde. Og tro mig, jeg har intet ønske om at vise mig frem på den måde. Det sker bare. Gang på gang. Men det kan jeg jo ikke skrive på radioens Facebookside.