mandag den 1. september 2014

Hætte-award

Prisen for dagens dårlige mor, går til:
Mig. Jeg har meddelt Uglen, at menuen står på frikadeller til aften. Jeg er ikke populær. Har hende nærmest mistænkt for at sidde og knokle en indberetning af sted til kommunens familieafdeling - as we speak.

Prisen for den mest usle mor, går til:
Mig. Laver nemlig dobbelt portion, så vi har nem mad til i morgen.

Prisen for bedste kvindelige hovedrolle i kategorien "Fraklip", går til:
Mig. Føler mig som en stor omvandrende klods om benet. (Ikke pga. ovenstående med Uglen og dellerne. Den del gør jeg med ægte provokativ glæde). Men fantastisk. Tak for prisen. Den passer lige ind på den tomme hylde, som egentlig var beregnet til selvværd.

Prisen for den bedste kvindelige bilist, går til:
Mig. Jeg bliver imponeret over mig selv - gang på gang - hvor fantastisk jeg egentlig er bag et rat.

Prisen for bedste kvindelige hovedrolle i kategorien "Ynkelig", går til:
Mig. (Ej, men det er næsten alt for meget. Bogstaveligt talt!). Er så desperat efter at kunne falde i søvn og slippe for bekymringer i bare syv timer, at jeg har købt mig en æske piller mod køresyge, som garanterer sløvhed.

Prisen for kvindelige bedste bi-rolle, går til:
Øj, mig igen? Det er jo fantastisk at være fyld i en film.

Prisen for dårlig hukommelse, går til:
Yes yes! Glemmer konsekvent at drikke vand og spise, og kommer først i tanke om det, når jeg får et lille rush i hovedet pga. blodsukker-bungee-jump.

Prisen for dagens flirt, går til:
Ham den skaldede søndags-www-flirt. Jeg klager ikke. Har faktisk brug for at få at vide, at jeg er sød og lidt attraktiv.

Prisen for dagens "et billede siger mere end 1000 ord", går til: