tirsdag den 16. september 2014

Hallefuckingluja

Kan man egentlig købe sovepiller på eBay?

Styg tanke, men ikke desto mindre kunne jeg være fristet. Er ret udkørt/udbrændt/udtværet/kald det hvad I vil/kært barn har mange navne. Gider ikke rigtig forholde mig til det. Gider i hvert fald ikke gå i detaljer. Hvem fanden gider læse om stress?

Men så er det jo godt, at jeg kan se noget...Hov vent...nej, det kan jeg så heller ikke. Status for mit syn pt. er:


Det er endelig lykkedes mig at molestere mine briller noget så godt og grundigt. Faktisk så meget, at stellet ikke kan repareres. Så der er bestilt nye til mig. Hvilket vil sige, at jeg er brilleløs de næste dage. I værste fald: En uge.
Kører nærmest handicap-tilstand på computeren. Alt er forstørret så meget, at der næsten kun er plads til tre ord i en sætning i skærmens bredde.


Minus ved at mangle syn:
- Er besværligt at skrive mine klummer. Sidder jo for fanden med Clint Eastwood øjne.
- Hovedpine.
- Besværligt at se film.
- Kan ikke fordybe mig i en bog.


Plus ved at mangle syn:
- Kønnere spejlbillede.


Dagens citat:














Dagens selfie: (er jo blind)