onsdag den 17. september 2014

Blindhætte - Dag 1

Vågnede alt for tidligt med fornemmelsen af at have sovet over mig. Var ikke tilfældet. Kl. var 05:11.
Slumrede videre en times tid, stod op, gik på badeværelset og begyndte at lede efter mine briller.

Kæft det er belastende. Teksten på computerskærmen glider ud og ligner udtværede fluer. Sidder helt seriøst fem cm. fra skærmen.


Har rynker i panden der er lige så dybe, som en cykelspor på våd jord og hovedpinen er allerede aktuel.

Har ledt overalt efter pensionerede briller. Uden held. Hvilket nok er godt nok, eftersom styrken i glasset er 10 år gammel.

Men ved I hvad det allerbedste er?

Når jeg bliver træt og når øjne har manglet lup i lidt for lang tid, skrider det ene øje en tak til siden.
Ligner en skeløjet sur ørn, der har røget lidt for meget hash. Ser lige så elendig ud, som jeg føler mig.

Dagens undren:
Kiggede Harald Nyborg kataloget igennem. (Virkelig et sært forstyrret varesortiment). Hvordan giver det mening, at der er en maks vægtbelastning på motionscykler og lign. udstyr?
Vi er enige om, at det oftest er overvægtige mennesker, der køber sådan noget, fordi de gerne vil tabe sig, ikke?
Det kan de så ikke. Lortet kollapser simpelthen under dem.

Dagens dårlige kombination:
Er træt og rastløs på samme tidspunkt. Jeg hader det lorte stress. Hader det noget så inderligt. Føler mig nærmest gennemsigtig rent følelsesmæssigt. Som et stykke silkepapir, der forsøger at lege paraply.

Dagens Side-9 citat:
"Mit største ønske er, at der en dag kommer fred i verden - det ville jeg sørge for, hvis jeg havde magten!"
Tillykke! Udover den dumme slidte "model-floskel", har du simpelthen også en ualmindelig lav iq. Det er uden sammenligning noget af det mest naive selvindbildte lort, jeg længe har læst.