fredag den 26. september 2014

Fuck da jer, e-Boks

Startede dagen med et mindre angstanfald. Tjekkede mailen over morgenkaffen og så dette:




Underretningsbrev?



"Hvad har jeg nu lavet?" - "Griber kommunen ind fordi jeg serverer wanna-be kød for teenagerne?" - "Tvangsfjernelse?" - "Underslæb?"

Loggede ind på borger.dk med hænder, der rystede værre end en strømdrevet monsterdildo og med 763 katastrofetanker blinkende over issen.

Så var det fandme (heldigvis) bare et "Velkommen til e-Boks" brev!

!!!!

Jeg har brugt e-Boks i 100 år. Velkommen mig et vist sted. Hvad fanden er det da for en nar, der har valgt den overskrift til den mail? Er det for at lokke borgerne ind i den elektroniske indbakke og vise dem hvor vigtigt det er, at der blev valgt sådan en overskrift?

Fuckhoveder! Det mener jeg virkelig. Ligner sgu da ikke noget at skræmme folk på den måde. Lorteører.


Nå - not much to tell. Har stadig traumer over ufrivillig selfie. Har sendt begge arvinger på weekend hos deres far og nu vil jeg kyle mig ned i sofaen og køre Frasier ind ad libitum.